.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افشای شکنجه انقلابیون در زندان‌های آل‌خلیفه

دبیرکل جمعیت عمل بحرین در دفاعیات خود در دادگاه از شکنجه در زندان‌های رژیم آل‌خلیفه پرده برداشت.

 

 به گزارش شمال نیوز به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شیعه، جمعیت "عمل" بحرین اعلام کرد که پس از اینکه "شیخ محفوظ"، دبیرکل این جمعیت مدت‌ها در زندان‌های رژیم آل‌خلفیه بسرمی‌برد، برای اولین بار به وی اجازه داده شد، در دادگاه سخن گفته و از خود دفاع کند.

دبیرکل جمعیت عمل بحرین نیز در دفاعیات خود در دادگاه از گوشه‌ای کوچک و ساده از شکنجه و مصایب و آزار و اذیت‌هایی پرده برداشت که معترضین بحرینی در زندان‌های زیر زمینی رژیم آل‌خلیفه با آن مواجه هستند.

در این راستا جمعیت عمل بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن شکنجه‌ها و آزار و اذیت‌های صورت گرفته در زندان‌های رژیم آل‌خلیفه تاکید کرد که این رفتارها و خط‌مشی‌ها نمی‌تواند، در کشوری به اجرا گذاشته شود که حاکمان آن دم از تبعیت از اسلام بزنند.

این بیانیه تاکید می‌کند که این اعتراف‌ها در واقع نمایانگر چهره واقعی رژیم است و نمی‌توان چنین حکومتی که در حق مردمش از زن ، کودک و پیر و جوان از ارتکاب هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند، حکومتی اسلامی برشمرد.

این بیانیه در پایان می‌افزاید: نمونه بارز سنگدلی و قساوت خاندان حاکم را باید در موافقت با ورود نیروهای سپر جزیره و نظامیان اشغالگر سعودی و ریختن نظامیان به خیابان‌ها برای سرکوب مردم بی‌دفاع و تخریب مسجد و هتک حرمت‌ها مشاهده کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.